BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Vi søger en ny kollega, der er uddannet social- og sundhedsassistent – én, der gerne vil være aftenvagt og arbejde i 5/2 ordning.
Hos os får du et meningsfyldt, livsbekræftende og af og til kompliceret arbejde, hvor borgere, primært med en demenssygdom, kommer til aflastning i kortere/længere tid.
Vi prioriterer høj faglighed, ordentlighed og samarbejde både internt i afdelingen, men bestemt også med øvrige samarbejdspartnere.
Har du derfor interesse i og forståelse for særligt demensspecialet, så er det måske dig, vi gerne vil arbejde sammen med?
Dine vigtigste opgaver
- At gøre det bedste for den enkelte borger i afdelingen og dennes familie
- At være kreativ og fleksibel i opgaveløsningen, der til tider kan være kompliceret og udfordrende
- At ville samarbejde med borgerne/familier, internt i afdelingen samt med tværgående øvrige samarbejdspartnere
Du vil skulle arbejde gennemsnitlig 28 timer om ugen, 5/2 med weekend-arbejde i lige uger i tidsrummet kl.15–23.
På udvalgte tidspunkter er du alene i afdelingen, på andre tidspunkter er du sammen med en kollega. Der er dog altid god mulighed for samarbejde, sparring og hjælp efter behov med husets øvrige aftenvagter på plejehjemmet på 1. og 2. sal
Dine kompetencer
- Du skal være faglig – uddannet social- og sundhedsassistent
- Du skal have erfaring med demensspecialet og kunne benytte dig af forskellige demensværktøjer
- Du skal kunne hvile i at arbejde selvstændigt og alene i perioder.
Det får du hos os
Vi er en meningsfuld arbejdsplads, hvor vi sammen – også med andre - finder gode og ansvarsfulde løsninger for vores borgere/familier.
Du vil få mulighed for faglig sparring, kompetenceudvikling, sammenhold i medarbejdere, der står sammen - vi kan rigtig godt lide vores arbejde og går rigtig meget op i ordentlighed, faglighed, aktiviteter samt at gøre det, der giver bedst mening for den enkelte borger.
Hvem er vi
Vi er et mindre døgnafsnit med otte faste medarbejdere, hvor samarbejde er i højsædet samtidig med et stort ønske/behov for selvstændighed.
Vi er kreative og fleksible, vi afløser, hjælper og supplerer hinanden – både når noget er svært, men også når forskellige kompetencer skal i spil.
Der er otte døgnpladser på plejehjem Sønderhaven. Der er enestuer og en fælles opholdsstue. Døgnpladserne ligger i stueetagen i tilknytning til de lokaler, hvor borgere som benytter aktivitets- og aflastningstilbuddet i hverdagene hører til.
Vil du vide mere
Du er velkommen til at kontakte afdelingen på tlf. 4477 1632 eller afdelingsleder Karen Bitterwolf tlf. 2522 8047 hvis du gerne vil vide mere. Vi giver gerne en kop kaffe og/eller en aftalt rundvisning i afdelingen.
Læs mere om Ballerup Kommune som arbejdsplads på job.ballerup.dk.
Du kan læse mere om aktivitet- og aflastningstilbud på Sønderhaven på ballerup.dk.
Ansættelsesproces og løn
Ansættelsesdatoen er den 1. april 2024 – gerne før, hvis du kan?
Vi forventer at holde samtaler den 26. februar 2024.
Ansøgningsfrist: den 26. februar 2024.
Vi tilbyder løn og ansættelsesvilkår ifølge gældende overenskomst efter principper om lokal løndannelse og efter aftale med den forhandlingsberettigede organisation.
Ballerup Kommune indfører røgfri arbejdstid pr. 1. april 2024. Læs mere her
Vi ser mangfoldighed som en styrke. Derfor opfordrer vi alle uanset køn, alder, handicap, religion, seksuel orientering eller etnisk baggrund til at søge job hos os.
Send din ansøgning online. Klik på ”Ansøg” nedenfor og vedhæft din ansøgning, CV og uddannelsesbevis.
Vi glæder os til at møde dig.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Ballerup Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Ballerup Kommune, Søndergårds Allé 100, 2760 Måløv
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 26-02-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5991647