Social- og sundhedsassistent i dagvagt til Plejehjem Sønderhaven

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Er du Social- og sundhedsassistent og vil du være med til at videreudvikle Sønderhaven til et fantastisk sted at bo og arbejde, så er det dig, vi søger!

Vores seneste opslag gav os desværre ikke den kollega, som vi leder efter, så nu prøver vi igen.

Om du har mange års erfaring eller nyuddannet, er du velkommen hos os!

Vi tilbyder en spændende stilling som social- og sundhedsassistent med mulighed for sparring og kompetenceudvikling som en naturlig del af arbejdet.

Dine vigtigste opgaver

  • Varetage den daglige pleje og omsorg for beboerne
  • Sikre den daglige opgaveløsning og dokumentation, herunder at sundhedsfaglige procedures anvendes
  • Kontaktpersonsfunktion og samarbejde med pårørende
  • Være med til at skabe en aktiv og hyggelig hverdag sammen med beboerne.

Dine kompetencer

  • Faglig stærk inden for sundheds- og omsorgsfaget og holder dig opdateret om nyeste viden og procedure
  • Du får energi af at lære fra dig og løse opgaverne i fællesskab med dine kolleger på tværs af forskellige faggrupper
  • Du har hjertet på rette sted og har altid beboerne i centrum.

Det får du hos os
Hos os bliver du del af et kollegialt fællesskab, hvor vi har fokus på sparring og at nytænke kerneopgaven – og hvor der er rig mulighed for at kompetenceudvikle i takt med omsorgsarbejdet.

Stillingen er på 32-37 timer ugentligt, alt efter dit ønske. Arbejdstiden ligger som udgangspunkt mellem kl. 7–15. Du skal forvente at arbejde hver 3. weekend.

Hvem er vi
Sønderhaven Plejehjem er et moderne plejehjem fra 2012. Huset består af to etager der i alt huser 48 plejehjemsboliger samt 16 tilhørende ældreboliger, hvor vi levere service- og sundhedslovsydelser. En stor del af beboerne er diagnosticeret med demenssygdom og har kognitive skader – derfor er det essentielt at dagen har kendte rammer, men ingen fast dagsorden – der skal være nærvær til at læse den enkelte beboers humør og behov.

Vi arbejder målrettet med Ballerup Kommunes værdier og kerneopgaven ”at vi sammen skaber mulighederne for et levende og godt liv – trods livssituation – så tæt på det vante som muligt” og vi træder gerne nye stier for at nå i mål. 

Vil du vide mere
Du kan få mere at vide om stillingen ved at kontakte afdelingsleder Sif Gustafsson på telefon 2344 6732 eller afdelingsleder Jeannette Gundelund på telefon 2516 9776. 

Læs mere om Ballerup Kommune som arbejdsplads på job.ballerup.dk

Ansættelsesproces og løn
Ansættelsesdatoen er den 1. december 2023 eller efter aftale.

Vi holder samtaler i takt med, at vi modtager ansøgninger.

Ansøgningsfrist: den 27. oktober 2023

Vi tilbyder løn og ansættelsesvilkår ifølge gældende overenskomst efter principper om lokal løndannelse og efter aftale med den forhandlingsberettigede organisation.

 

Vi ser mangfoldighed som en styrke. Derfor opfordrer vi alle uanset køn, alder, handicap, religion, seksuel orientering eller etnisk baggrund til at søge job hos os.

Send din ansøgning online. Klik på ”Ansøg” nedenfor og vedhæft din ansøgning, CV og uddannelsesbevis.

Vi glæder os til at møde dig.

 

 

 

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Ballerup Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Ballerup Kommune, Søndergårds Allé, 100, 2760 Måløv

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 27-10-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5923778

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet