Social- og sundhedsassistent i aftenvagt med delt ansvarshavende funktion

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Drømmer du om at blive en del af et team, der sætter faglighed og samarbejde højt - samtidig med, at der skal være plads til de daglige smil og grin? Så har vi jobbet til dig.

Da vi i marts måned havde denne stilling slået op til Sønderhaven plejehjem og ældreboliger, fik vi ikke det ansøgerfelt, vi ønskede. Måske fordi du ikke fik søgt stillingen, så nu har du chancen!

Dine vigtigste opgaver

  • Varetage plejen og omsorgen for beboerne
  • Skabe rammerne for en hyggelig og aktiv aften, tilpasset beboernes behov, hvor ugens og årets traditioner mærkes og leves
  • Byde de pårørende velkommen og se dem som en vigtig del af beboernes liv
  • Sikre den daglige opgaveløsning og dokumentation
  • I samarbejde med SSA-kollega fordele den ansvarshavende funktion.

Dine kompetencer

  • Du er faglig stærk inden for sundheds- og omsorgsfaget
  • Du har overblik og kan koordinere opgaver
  • Du er god til at indgå i samarbejde og dialog med kolleger, beboere og pårørende
  • Du har fokus på kerneopgaven og den enkelte beboers problematikker og behov.

Det får du hos os

  • En arbejdsplads med fokus på kompetenceudvikling og mulighed for efteruddannelse/kurser
  • En spændende stilling, hvor tværfaglighed i opgaveløsning skal udvikles og integreres
  • Engagerede kolleger, beboer og pårørende, der glæder sig til at byde dig velkommen.

Stillingen er på minimum 28 timer/uge. Arbejdstiden ligger mellem klokken 14.00-23.30 i et rul på 2-5-2-5.

Hvem er vi
Sønderhaven er et moderne plejehjem fra 2012. Huset består af to etager, der i alt huser 48 plejehjemsboliger samt 16 tilhørende ældreboliger, hvor vi leverer service- og sundhedslovsydelser. En stor del af beboerne er diagnosticeret med demenssygdom og har kognitive skader – derfor er det vigtigt, at dagen har kendte rammer, men ingen fast dagsorden – der skal være nærvær til at læse den enkelte beboers humør og behov.

Vi arbejder målrettet med Ballerup Kommunes værdier og kerneopgaven: ”at vi sammen skaber mulighederne for et levende og godt liv – trods livssituation – så tæt på det vante som muligt”. Vi sætter mennesket før opgaven og træder gerne nye stier for at nå i mål. 

Vil du vide mere
Du kan få mere at vide om stillingen ved at kontakte afdelingsleder Jeannette Gundelund på telefon 2516 9776 eller afdelingsleder Jannik Offenberg på telefon 4477 3162 

Læs mere om Ballerup Kommune som arbejdsplads på job.ballerup.dk

Ansættelsesproces og løn
Ansættelsesdatoen er den 1. juni 2024 eller efter aftale.

Vi holder samtaler med kvalificerede ansøgere i takt med, at vi modtager ansøgningerne.

Ansøgningsfrist: den 29. april 2024

Vi tilbyder løn og ansættelsesvilkår ifølge gældende overenskomst efter principper om lokal løndannelse og efter aftale med den forhandlingsberettigede organisation.

Ballerup Kommune har indført røgfri arbejdstid den 1. april 2024. Læs mere her.

Vi ser mangfoldighed som en styrke. Derfor opfordrer vi alle uanset køn, alder, handicap, religion, seksuel orientering eller etnisk baggrund til at søge job hos os.

Send din ansøgning online. Klik på ”Ansøg” nedenfor og vedhæft din ansøgning, CV og uddannelsesbevis.

Vi glæder os til at møde dig.

 

 

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Ballerup Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Ballerup Kommune, Søndergårds Allé, 100, 2760 Måløv

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 29-04-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6029039

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet