Social- og sundhedsassistent eller -hjælper i nattevagt til Sønderhaven Plejehjem

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Vil du være med til at skabe en genkendelig hverdag for beboere, favner du beboernes forskellighed og rummer du både dem som går sent til ro og dem som vågner tidligt?

Vores faste nattevagt gennem flere år har valgt at søge nye udfordringer. Derfor håber vi, at du har lyst at blive vores nye kollega.

Stillingen er på 28 timer/uge, mandag til mandag med vagtstart mandage i ulige uger.

Dine vigtigste opgaver

  • Varetage pleje og omsorg for beboerne
  • Sikre at natten opgaver løses og dokumenteres. Herunder at sundhedsfaglige procedurer anvendes.
  • Have beboerne i centrum altid. Beboeren før opgaven.
  • Sikre at dokumentationen prioriteres og udføres.

Dine kompetencer
Du er et menneske som:

  • Er uddannet social- og sundhedsassistent eller social- og sundhedshjælper
  • Er faglig stærk inden for sundheds- og omsorgsfaget og holder dig opdateret om nyeste viden og procedurer
  • Har erfaring fra nattevagt inden for pleje og omsorg
  • Er en kollega, som med energi, smil og et godt humør vil være en del af vores medarbejdergruppe
  • Får energi af at lære fra dig og løse opgaverne i fællesskab med dine kolleger på tværs af forskellige faggrupper.

Det får du hos os
Vi tilbyder en stilling, hvor du:

  • Har mulighed for sparring og kompetenceudvikling
  • Bidrager til det tværfaglige samarbejde
  • Indgår som en del af natholdet og deltager i alle opgaver med den naturlige fordeling, der vil være mellem social- og sundhedsassistent og social- og sundhedshjælper. 

Hvem er vi
Sønderhaven er et moderne plejehjem fra 2012. Huset består af to etager, der i alt huser 48 plejehjemsboliger, dertil 16 hosliggende ældreboliger, hvor vi leverer service- og sundhedslovsydelser. En stor del af beboerne er diagnosticeret med demenssygdom og har kognitive skader – derfor er det essentielt, at deres hverdag har kendte rammer, men ingen fast dagsorden – der skal være nærvær til at læse den enkelte beboers humør og behov og handle ud fra det.

Vi arbejder målrettet med Ballerup Kommunes værdier og vores kerneopgave ”at vi sammen skaber mulighederne for et levende og godt liv – trods livssituation – så tæt på det vante som muligt” og vi træder gerne nye stier for at nå i mål. 

Vil du vide mere
Du kan få mere at vide om stillingen ved at kontakte afdelingsleder Jeannette Gundelund på telefon 2516 977. 

Læs mere om Ballerup Kommune som arbejdsplads på job.ballerup.dk.

Ansættelsesproces og løn
Ansættelsesdatoen er den 1, maj 2024 eller efter aftale.

Vi forventer at holde samtaler i takt med at vi modtager motiverede ansøgninger.

Ansøgningsfrist: den 4. april 2024

Vi tilbyder løn og ansættelsesvilkår ifølge gældende overenskomst efter principper om lokal løndannelse og efter aftale med den forhandlingsberettigede organisation.

Ballerup Kommune indfører røgfri arbejdstid pr. 1. april 2024. Læs mere her

Vi ser mangfoldighed som en styrke. Derfor opfordrer vi alle uanset køn, alder, handicap, religion, seksuel orientering eller etnisk baggrund til at søge job hos os.

Send din ansøgning online. Klik på ”Ansøg” nedenfor og vedhæft din ansøgning, CV og uddannelsesbevis.

Vi glæder os til at møde dig.

 

 

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Ballerup Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Ballerup Kommune, Søndergårds Allé, 100, 2760 Måløv

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 04-04-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6015301

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet