Logistik ansvarlig sagsbehandler til Forsvarets T-17 fly

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Forsvarsministeriets Materiel- og Indkøbsstyrelse søger en logistik sagsbehandler til en spændende og udfordrende stilling i forbindelse med driften, og den løbende vedligeholdelse samt opdatering af Forsvarets T-17 støtte- og træningsfly. Har du lyst til et ansvarsfuldt job i en travl og varieret hverdag, hvor du vil opleve et uformelt og højt fagligt arbejdsmiljø samt et godt kollegialt samarbejde, er du på rette vej.

Om os

Vi er et team på 7 civile og militære specialister, som søger en ny kollega til kapacitetscenter - FENNEC\T-17. Vi arbejder med drift, vedligeholdelse og udvikling af Forsvarets Light Utility luftfartøjer - 11 AS-550 C2 FENNEC helikoptere og 27 Saab T-17 Supporter fly.

Teamet ledes af en erfaren officer, hvis fokus er på at sikre gode vilkår for teamet og opgaveløsningen. Omgangstonen er uformel og faglig med plads til humor og smil.

Om stillingen

Dine primære arbejdsopgaver vil bestå ag g generel logistisk sagsbehandling i forbindelse med den daglige drift og fremadrettede opdateringer af T-17

Du vil blandt andet blive ansvarlig for flyets dokumentation og luftdygtighed, planlægning og iværksættelse af modifikationer og reparationer, Introduktion af nyt udstyr samt den typeansvarlige for T-17 flyet.

Du kommer til at arbejde tæt sammen med dine to nærmeste kollegaer i kapacitetscenteret. Derudover vil dine primære samarbejdspartnere være andre afdelinger i FMI, de operative brugere, teknikere og driftsmedarbejdere i Karup, hvor flyene er hjemmehørende.

Dit faste tjenestested vil være i Ballerup, men du skal forvente, at der er mindre rejseaktivitet forbundet med stillingen, primært til Karup.

Om dig

Du er chefsergent med relevant uddannelser inden for vedligeholdelses- og forsyningstjeneste, herunder SAP PM og MM.

Derudover forventer vi, at:

• Du har flere års erfaring fra flyteknisk tjeneste, fx som flymekaniker.
• Du har flere års praksis erfaring i brug af SAP PM og MM.
• Du formulerer dig forståeligt på skrift og i tale på dansk og engelsk.
• Du er god til at planlægge, koordinere og træffe velfunderede beslutninger.

Det vil være en fordel, hvis du har kendskab til;
• T-17 vedligeholdelsesdokumentation
• Materielintroduktion (MDG)
• Forsvarets indkøbsprocesser
• DKMAR, EASA-regler og lovgivning inden for luftfart

Som person trives du i samarbejde med personer med forskellige baggrunde og fagligheder. Du indgår i et effektivt teamwork med andre kollegaer, men løser også selvstændigt opgaver i et omskifteligt miljø.

Ansættelsesvilkår

Stillingen er en chefsergentstilling på overenskomstmæssige vilkår. Stillingen kan besættes med en tjenestemand. Løn m.v. er reguleret ved den til enhver tid gældende LC/CO10-fællesoverenskomst og organisationsaftale mellem Forsvarsministeriets Personalestyrelse, CO10 og Centralforeningen for Stampersonel for stampersonel af linjen og reserven samt elever i Forsvarsministeriet med tilhørende myndigheder.

Ved ansøgning om en ny stilling i Forsvarsministeriets område, skal forhandling om personlige tillæg indgå i ansættelsesproceduren i henhold til gældende overenskomst.

Dit faste tjenestested vil være i Ballerup.

Som ansat i Forsvarsministeriets område er du omfattet af nogle særlige vilkår. Du skal bl.a. kunne sikkerhedsgodkendes og opretholde sikkerhedsgodkendelsen under hele ansættelsesforløbet.

Du har som ansat pligt til at forrette tjeneste uden for landets grænser, herunder ved enheder i internationale operationer med henblik på deltagelse i konfliktforebyggende, fredsbevarende, fredsskabende, humanitære og andre lignende operationer.

Ansættelsen er betinget af, at du kan bestå Forsvarets fysiske basiskrav og ved helbreds- og tandlægevurderinger erklæres for fuldt egnet til udsendelse i internationale operationer.

KONTAKT OG ANSØGNING
Hvis du vil vide mere om stillingen, er du meget velkommen til at kontakte major Jens Vinter på telefon: 72 81 51 81 eller på mail FMI-LU-CHHF@MIL.DK.

Har du spørgsmål til løn- og ansættelsesvilkår, kan du kontakte HR-konsulent Camilla Lindholm Elling ved Forsvarsministeriets Personalestyrelse på mail FPS-CLE@mil.dk.

Såfremt du er omfattet af en lokal tjenesteplan eller er udpeget til deltagelse i internationale operationer, skal du gøre opmærksom på dette i din ansøgning.

Ansøgningsfrist er 26. juni 2023 og samtaler forventes afholdt låøbende. Stillingen er til besættelse hurtigst muligt.

Ansøgningen sendes elektronisk via linket i annoncen.

FOKUS og referencer kan medsendes, men er ikke et krav.

I Forsvarsministeriets organisation tror vi på, at mangfoldighed styrker opgaveløsningen. Derfor opfordrer vi alle interesserede uanset baggrund til at søge stillingen.

OM FORSVARSMINISTERIETS MATERIEL- OG INDKØBSSTYRELSE
Forsvarsministeriets Materiel- og Indkøbsstyrelse (FMI) er en styrelse under Forsvarsministeriet, og vi administrerer op mod 10 milliarder kroner årligt af det samlede forsvarsbudget. Vi har ansvaret for det samlede forsvar og beredskabs materiel- og IT-systemer, så det er os, der anskaffer, driver og bortskaffer alt materiel og IT lige fra kampvogne, krigsskibe og kampfly til computere, kabler og knapper.

Vi er ca. 2.500 civile og militære medarbejdere fordelt over hele Danmark, og vores hovedkvarter ligger i Ballerup.
Læs mere om Forsvaret som arbejdsplads på www.Forsvaret.dk

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Ballerup Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Forsvarsministeriet Materiel- og Indkøbsstyrelsen ved FPS Ballerup, Lautruphøj 8, 2750 Ballerup

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 26-06-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1236&ProjectId=183903&DepartmentId=18960&MediaId=4680&SkipAdvertisement=true

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5854203

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet