BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Tager du initiativ til løsninger og tør du tage ansvar for beslutninger?
Så er du den kollega, vi søger til Borgerservice.
Hvem er vi i Herlev Kommune?
I Herlev Kommune sætter vi en ære i at møde borgerne professionelt, effektivt og på en venlig måde. – både i det fysiske, digitale og telefoniske møde.
Lidt om Borgerservice
Vi er en del af Center for Job, Uddannelse og Borgerservice og er en afdeling med mange forskelligartede opgaver og kompetencer. Vores nøgleord er; kvalitet, fagligt fællesskab og ikke mindst det at arbejde i et dynamisk miljø med højt til loftet – derudover synes vi faktisk, at det godt må være sjovt at gå på arbejde.
Borgerservice består af ni kollegaer og en kontorelev som håndterer de personlige, digitale og telefoniske henvendelser. Blandt andet vedrørende pas, kørekort, MitID, flytteanmeldelser, indrejser, sygesikring, medbetjening på de digitale selvbetjeningsløsninger m.m.
Om dig
Du skal have lyst til at varetage frontekspeditioner på generalistniveau og backoffice opgaver på specialistniveau. Det betyder også, at du skal have lyst og evne til at komme dybt ned i de enkelte lovgivninger i forbindelse med sagsbehandlingen.
Du skal forstå vigtigheden af, at vi er i et team, hvor vi alle er afhængige af hinanden, og hvor vi spiller hinanden gode. Det er vigtigt, at du trives med at være opsøgende i undersøgelsesarbejdet i sagsbehandlingen og ikke mindst, at du tør træffe egne beslutninger i hverdagen.
Vi forestiller os, at du:
- Har erfaring/er kontoruddannet, gerne inden for offentlig administration
- Kan sætte dig ind i tungere lovgivning og gøre denne forståelig overfor borgerne
- Har erfaring med vores område – gerne indenfor kørekort og/eller folkeregister
- Er fleksibel og omstillingsparat i en hverdag, hvor tingene kan ændre sig hurtigt
- Er en god og stærk kommunikator, både i skrift og tale
- Kan arbejde systematisk og have flere bolde i luften ad gangen
- Forstår vigtigheden af, at vi er én kommune og at borgerne er et fælles ansvar
- Er en erfaren IT-bruger (SBSYS, KMD systemer, E-Flyt, Biometric pas og kørekort m.fl.)
- Har en positiv indstilling og et godt humør
Din Teamleders ledelsesgrundlag
Jeg tror på, at medarbejdere der kender retningen og egen rolle og som får lov til at handle i nogle frie rammer, der er præget af tillid, godt humør og faglig respekt for hinanden, skaber gode resultater.
Yderligere oplysninger
Stillingen er en fuldtidsstilling på 37 timer om ugen med tiltrædelse 1. oktober.
Løn- og ansættelsesforhold efter gældende overenskomst og principperne i Ny Løn. Vi har flextid.
Ansøgningsfristen er den 17. august 2023 kl. 12.00. Vi forventer at holde samtaler i uge 34/35.
Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte Teamleder Morten Holm på tlf. 2030 2168 eller faglig leder Nabila Tayyab tlf. 4452 7069.
Du søger stillingen online. Husk at vedhæfte din ansøgning, CV og andre relevante bilag. Når du har sendt ansøgningen, modtager du en e-mail som kvittering. Vær opmærksom på, at mailen kan være placeret i din mappe ”Spam/uønsket post”.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Ballerup Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Borgerservice, Herlev Bygade 90, 2730 Herlev
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 17-08-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Ved skriftlig henvendelse: https://herlev.emply.net/recruitment/vacancyApply.aspx?publishingId=770a0a69-3251-4e9e-afb5-c30c6e67a795
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5877694