BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Og har du både de faglige kvalifikationer + resultater og de personlige egenskaber, som det kræver at drive den rejse?
Vi leder efter en ny kollega, der både kan etablere en overordnet strategisk plan for vores digitale markedsføringsindsatser - i samarbejde med ledelsen, men som også har en fest med at fordybe sig i SEO, måle og analysere på indsatser OG være eksekverende f.eks. i forhold til at lave konkret content til digitale platforme.
Stillingen som digital marketing manager er nyoprettet, og derfor er du - indtil videre - den eneste i en lille kommunikations- og marketingafdeling, der kan dét, du kan. Afdelingen består udover dig, af en kommunikationschef, der også arbejder både strategisk og udførende med kommunikation, internt og eksternt.
Team Olivia Danmark er en af landets største private leverandører af velfærdsydelser inden for personlig assistance, specialskoler og opholdssteder samt hjemmepleje. Vi er flere end 2000 ansatte i Danmark, og er desuden del af en nordisk koncern, Team Olivia, med tilsammen ca 12.000 ansatte i Sverige, Norge og Danmark.
Vores ønskeliste ser ca. sådan ud:
Dine faglige kompetencer:
- Du har min. 4-5 års erfaring med alle sider af digital markedsføring, gerne i en kommerciel virksomhed, og har derfor solid erfaring bl.a. med betalt annoncering på tværs af Google og Meta´s platforme samt LinkedIn - både ifht. at skabe konkret content til beskrevne målgrupper, opsætning af kampagner samt måling og analyse af resultaterne
- Du er vant til at tænke kommercielt og ser digital markedsføring som en naturlig understøttelse af virksomhedens forretningsmål og strategi.
- Du har også stor erfaring med SEO af bl.a. hjemmesider samt forståelse og sikring af leadgenerering
- Du har erfaring med dataanalyse gennem Google Analytics og evt andre tredjeparts værktøjer
- Du har dokumentation for dine tidligere resultater
- Du er struktureret og analytisk i forhold til projekter, data og dokumentation for marketingindsatser samt ROI
- Du skal kunne tænke både overordnet strategi og være konkret eksekverende - og synes at begge dele er sjovt og spændende - og vi vil meget gerne høre et par umiddelbare ideer og tanker om begge dele
- Der er ekstra point, hvis du har kendskab til vores branche, eller brancher der ligner, men det er ikke et must
- Du er ambitiøs, analytisk og idérig, og du har både mod på og lyst til at tage overordnet ansvar for transformationen af vores markedsføringsindsatser- og strategi i tæt samarbejde med kommunikationschefen, som du refererer til
- Du har lyst til at samarbejde med mange forskellige mennesker, og er lydhør og empatisk
- Du er nysgerrig af natur, og står godt på dine fødder - også i forhold til at turde prøve ting af og være kreativ - du er ikke bange for at “fejle”, men lærer af det, der ikke går som forventet
- Du ser det som det mest naturlige konsekvent at holde dig opdateret og opsøge ny viden på dit felt.
- Du trives med at sparre, samle input og ideer fra andre, men være eksekverende alene
- Du er vant til at fungere som bindeled mellem virksomheden og eksterne leverandører til marketingsindsatser, og trives med det
Send os en kort og motiveret ansøgning + CV, gerne med dit take på, hvad du mener har førsteprioritet i jobbet som DMM hos os, inden den 21.08.23.
.Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte kommunikationschef, Fie Sandfeld helst på mail: fie.sandfeld@teamolivia.dk alternativt på tlf: 61 10 90 42.
Vi har samtaler løbende.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Ballerup Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
OLIVIA DANMARK A/S, Hørkær 20, 2., 2730 Herlev
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 21-08-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Ved skriftlig henvendelse: https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1615&ProjectId=146416&DepartmentId=18958&MediaId=4615&SkipAdvertisement=true
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5885017