BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Kunne du tænke dig at arbejde i en engageret virksomhed, der opererer i hele verden med opgaver inden for sagsbehandling og introduktion af nyt IT-udstyr? Og kunne du tænke dig at blive en del af vores team, der er med til at udarbejde, vedligeholde og opdatere procedure og vejledninger ved serviceleverancer?
Så er du måske vores nye medarbejder.
Om os
Bruger- og Kundevendt IT-udstyr er en mindre sektion, der er under udvikling og som pt. består af tre militære og syv civile medarbejdere, der arbejder på kontorer fordelt i Hvidovre, Ballerup og Karup. Vores Sektion er inddelt i flere Teams, og vi arbejder blandt andet med test, fejlfinding, godkendelse og anskaffelse af IT-materiel til hele det danske Forsvar – også i udlandet inden for områderne PC, mobiltelefoner, TV/AV, printer og perifært udstyr.
Vi lægger vægt på et godt arbejdsmiljø i moderne rammer med en arbejdsuge på gennemsnitlig 37 timer, fleksibel arbejdstid og en spændende arbejdsplads, hvor du med andre ord har tid til et liv ved siden af, uden at du skal give afkald på kompetenceudvikling og relevante muligheder.
Vi er en del af Cyberdivisionen under Forsvarsministeriets Materiel- og Indkøbsstyrelse og er en af landets største IT-virksomheder. Vi løser drifts- og udviklingsopgaver, der sikrer kommunikation og IT for alle Forsvarets ansatte uanset, om de er ombord på skibe i Nordatlanten, på mission i ørkenen eller arbejder på kaserner og kontorer herhjemme.
Hele IT-organisationen er i gang med en digital transformation og der er særligt fokus på multi domæne operationer, processer og samarbejde på tværs, så vi samlet kan levere på de høje forventninger resten af Forsvaret har til IT-understøttelsen.
Om stillingen
Du vil som vores nye kollega, stå for håndtering af IT-sager, primært inden for PC, printere og TV/AV området, når der arbejdes med Forsvarets IT-udstyr fra vugge til grav. Afhængig af dine færdigheder og erfaringer vil du få ansvar inden for anskaffelser, fejlfinding og bortskaffelse.
Du vil komme til at løse opgaver, hvor du indgår i et samarbejde med andre afdelinger i koncernen med henblik på at levere netop det IT-udstyr, der er behov for til brugerne. Du vil desuden skulle assistere i udarbejdelsen af nødvendige procedurer og vejledninger i forhold til serviceleverancer.
Om dig
Vi forestiller os, at du har gennemført en kontoruddannelse, eller har taget en for stillingen relevant akademiuddannelse. Du kan også have en IT-uddannelse som datatekniker/datamatiker eller tilsvarende. Derudover er det en fordel, men ikke et krav, hvis du har erfaring fra tidligere arbejde med fejlfinding på IT-hardware.
Du går til opgaverne med selvstændighed og effektivitet, og du forstår at indgå i de gode samarbejdsrelationer med godt humør. Du har gode forhandlingsevner, er motiveret i din tilgang til arbejdet og har forståelse for, at der til tider kan forekomme forskudte arbejdstider.
Ansættelsesvilkår
Ansættelse og aflønning sker i henhold til den enhver tid gældende organisationsaftale for Kontorfunktionærer, laboranter og It-medarbejdere (HK) og den til enhver tid gældende fællesoverenskomst mellem Skatteministeriet og Offentlige Ansattes Organisationer – Det Statslige område (OAO-S-Fællesoverenskomsten).
Er du uddannet inden for IT:
Så vil grundlønnen afhænge af din erhvervsuddannelse, samt erfaring fra tidligere lignende IT stillinger.
Der er til stillingen knyttet en arbejdsgiverfinansieret pensionsordning.
Afhængigt af dine kvalifikationer og kompetencer er der mulighed for forhandling af tillæg.
Som ansat under Forsvarsministeriets område er du omfattet af nogle særlige vilkår. Du skal bl.a. kunne sikkerhedsgodkendes og opretholde sikkerhedsgodkendelsen under hele ansættelsesforholdet.
Du har som ansat pligt til at forrette tjeneste uden for landets grænser, herunder ved enheder i internationale operationer med henblik på deltagelse i konfliktforebyggende, fredsbevarende, fredsskabende, humanitære og andre lignende operationer.
KONTAKT OG ANSØGNING
Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte chefen for sektionen Bruger- og kundevendt IT udstyr, Jimmi C. Graffe, på telefon 4187 8311.
Har du spørgsmål til løn og ansættelsesforhold, kan du kontakte HR-konsulent Lasse Bruhn Bull på mail FPS-LBU@mil.dk.
Ansøgningsfristen er den 15. august 2023 og samtaler forventes afholdt løbende.
Stillingen er til besættelse pr. den 1. oktober 2023, eller hurtigst muligt herefter.
Du bedes søge stillingen via linket. Du bedes ligeledes scanne og vedhæfte relevante dokumenter, som bevis for uddannelse mv. Hvis det ikke er muligt for dig at scanne og vedhæfte relevante dokumenter, må du gerne tage dem med til en eventuel samtale.
I Forsvarsministeriets organisation tror vi på, at mangfoldighed styrker opgaveløsningen. Derfor opfordrer vi alle interesserede uanset baggrund til at søge stillingen.
OM CYBERDIVISIONEN
Vi er en af Danmarks største offentlige leverandører af digitale systemer og services. Vi har mere end 500 højt specialiserede medarbejdere, der arbejder inden for en lang række områder, som fx infrastruktur, it-arkitektur, netværk og it-systemer. Det kræver alt fra it-supportere og projektledere til sociologer og ingeniører. Opgaverne spænder vidt og vi understøtter alt det it, der følger med forsvarets mange funktioner og enorme mængde materiel, hvad enten det er netværk, telefoner eller it i kampvogne eller i kampfly, på skibe eller på land.
Til at understøtte Forsvarets opgaveløsning driver, vedligeholder og udvikler vi en it-infrastruktur af meget høj kvalitet og kompleksitet, der sikrer effektive og moderne tjenester baseret på efterprøvede teknologier.
Vores mission at levere optimal forretningsværdi gennem it ved at arbejde hurtigt, forbindende, kundecentrisk og vidensdrevet. Derved sikrer vi, at det samlede forsvar og beredskab kan føre kampen for det, der er værd at kæmpe for.
Læs mere om Forsvaret som arbejdsplads på www.forsvaret.dk
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Ballerup Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Forsvarsministeriet Materiel- og Indkøbsstyrelsen ved FPS Ballerup, Lautruphøj 8, 2750 Ballerup
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 15-08-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Ved skriftlig henvendelse: https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1236&ProjectId=184632&DepartmentId=18959&MediaId=338&SkipAdvertisement=true
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5878462