BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Arbejder du struktureret og kan du bevare overblikket i pressede situationer?
Så er det dig vi søger som vores nye indkøber hos Forsvarsministeriets Materiel- og Indkøbsstyrelse.
Om os
Indkøbsafdelingen er en del af Supply Chain Division i Forsvarsministeriets Materiel- og Indkøbsstyrelse.
Supply Chain Division varetager meget store dele af forsyningskæden i Forsvarsministeriets koncern, som dagligt forsyner de danske soldater.
Opgaverne er mange og spænder blandt andet over lagerstyring, forsyningskapacitet og indkøb. Supply Chain Division har soldaten i centrum og forsyner soldaten.
I Indkøbsafdelingen lægger vi vægt på høj faglighed og initiativ. Arbejdet i afdelingen foregår i en uformel omgangstone, og med et arbejdsklima, der bærer præg af stor aktivitet.
Vi prioriterer den daglige trivsel og dialog højt.
Om stillingen
Indkøbsafdelingen er organiseret i 5 indkøbscentre fordelt over hele Danmark. Du vil blive placeret i indkøbscenter Ballerup hvor vi er 40 indkøbere fordelt på to sektioner og i alt 10 teams.
Vi leder efter to medarbejdere, en til teamet annonceringer og miniudbud samt en til indkøbsteamet Konsulenter og Software.
ANNONCERING OG MINIUDBUD
I teamet annonceringer og miniudbud hvor vi i samarbejde med de kapacitetsansvarlige har ansvaret for indkøb til driften inden for de 3 værn, med base i Ballerup.
Som indkøber vil du indgå i et professionelt team af erfarne indkøbere af Materiel og serviceydelser til Forsvarets område.
I stillingen skal du
• Validere indkøbsrekvisitioner for overholdelse af gældende regler og love.
• Placere indkøbsordrer og foretage opfølgning på afgivne indkøbsordre.
• Udarbejde udbudsdokumenter i forbindelse med annonceringer på internettet, samt miniudbud efter indgåede rammeaftaler.
• Forestå gennemførelse af udbud med annoncering på internettet, op til tærskelværdien for EU-udbud..
• Forestå gennemførelse af miniudbud efter indgåede rammeaftaler.
• Bidrage til gennemførelse af tilbudsevalueringer.
• Rådgive i forbindelse med tekniske afdelingers udarbejdelse af kravspecifikationer.
• Opretholde tæt opfølgning og dialog med interne kunder og leverandører.
• Bidrage til samarbejdet og deltage i aktiviteter med fokus på at sikre en optimal indkøbsproces.
KONSULENTER OG SOFTWARE
I stillingen til indkøbsteamet Konsulenter og Software bliver du ansvarlig indkøb af Konsulenter på IT området.
Du vil indgå i et professionelt team bestående af erfarne materielplanlæggere og indkøbere af reservedele til Forsvarets Militære område.
I stillingen skal du b.la:
• Validere indkøbsrekvisitioner og være ansvarlig for, at indkøb foregår inden for en tildelt budgetramme.
• Placere indkøbsordrer og sikre leverance til aftalt tid.
• Håndtere teknisk dokumentation.
• Sørge for tæt opfølgning og dialog med interne kunder og leverandører.
• Bidrage til samarbejdet og deltager i aktiviteter med fokus på at sikre en optimal indkøbsproces.
• Have en god forretningsforståelse, hvor du derigennem kan bidrage til optimering og forenkling af den nuværende indkøbsproces inden for vores rammer.
Herudover forestår vi annoncering jævnfør Udbudsloven for indkøb op til tærskelværdien for EU-udbud.
Om dig
ANNONCERING OG MINIUDBUD
For at søge stillingen i teamet annonceringer og miniudbud skal du have en kontoruddannelse, handelsuddannelse eller lignende.
Derudover vil det være en fordel, hvis du har suppleret med en akademiuddannelse inden for logistik og indkøb, men det er ikke et krav.
Du har erfaring som indkøber, og har gerne erfaring med indkøb/logistik i SAP samt anvendelse af Microsoft Office. Desuden vil kendskab eller erfaring med Udbudsloven, erfaring med gennemførelse af udbud med annonceringer på internettet og anvendelse af elektroniske udbudsplatforme være en fordel.
KONSULENTER OG SOFTWARE
For at søge stillingen i indkøbsteamet Konsulenter og Software, skal du ligeledes have en kontoruddannelse eller lignende.
Derudover er det et krav at du besidder en akademiuddannelse inden for logistik og indkøb eller ved at gennemføre uddannelsen.
I denne stilling er det ligeledes fordelagtigt at have erfaring som indkøber, indkøb/logistik i SAP samt Microsoft Office.
Du har kendskab til teknisk dokumentation og certifikater. Desuden vil kendskab eller erfaring med Udbudsloven ligeledes være en fordel.
Det er i begge stillinger et krav at du evner at både tale og skrive dansk og engelsk.
Endvidere bidrager du til et godt samarbejde, er serviceminded, omstillingsparat og har sans for at håndtere mange forskelligartede opgaver.
Du er en god kollega, man kan regne med.
Ansættelsesvilkår
Ansættelse og aflønning sker i henhold til den enhver tid gældende organisationsaftale for Kontorfunktionærer, laboranter og It-medarbejdere (HK) og den enhver tid gældende fællesoverenskomst mellem Skatteministeriet og Offentlige Ansattes Organisationer - Det Statslige område (OAO-S-Fællesoverenskomsten).
Hvis du vil vide mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte Forsvarets Supply Chain Division, Center for Drift, Sektionschef Anne-Lise Mogensen på telefon 72 81 49 98.
Har du spørgsmål til løn eller ansættelsesvilkår, kan du ringe til Forsvarsministeriets Personalestyrelse, HR-konsulent Nathaly HoffmannTobiassen på telefon 32 66 56 98.
Ansøgningsfristen er den 11. juni 2023 og ansættelsessamtaler forventes gennemført i forlængelse heraf.
Stillingen er til besættelse 1. august 2023.
Vi vil bede dig om at søge jobbet via nedenstående link. Husk at vedhæfte relevante dokumenter.
Hvis det ikke er muligt for dig at scanne og vedhæfte relevante dokumenter, kan du medbringe dem med til en eventuel samtale.
Forsvarsministeriets Materiel og Indkøbsstyrelse
Forsvarsministeriets Materiel- og Indkøbsstyrelse (FMI) er en styrelse under Forsvarsministeriet.
FMI har ansvaret for det samlede forsvars og beredskabs materiel, IT og cybersikkerhed. Det er os, der anskaffer, driver og bortskaffer materiel og IT for såvel Hæren, Søværnet, Flyvevåbnet, Arktisk Kommando, Specialoperationskommandoen, Hjemmeværnet, Beredskabsstyrelsen og resten af Forsvarsministeriets koncern. Desuden bistår vores IT-medarbejdere dagligt i at modstå de cyberangreb, Forsvarsministeriets koncern udsættes for.
I Forsvarsministeriets organisation tror vi på, at forskellighed styrker opgaveløsningen gennem diversitet og nytænkning. Derfor opfordrer vi alle interesserede uanset baggrund til at søge stillingen.
Læs mere om Forsvarsministeriets Materiel og Indkøbsstyrelse på: www.forsvaret.dk/FMI.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Ballerup Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Forsvarsministeriets Materiel- og Indkøbsstyrelse, Lautrupbjerg 1-5, 2750 Ballerup
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 11-06-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Ved skriftlig henvendelse: https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1236&ProjectId=183398&DepartmentId=18959&MediaId=338&SkipAdvertisement=true
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5839733