Frisk og serviceminded Finance Assistant søges til international IT-konsulent virksomhed - 7N A/S på Østerbro

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Vil du være med på 7N A/S store vækstrejse i et internationalt miljø, som arbejder med de dygtigste IT specialister og servicerer virksomheder i hele verden? Og vil du være med i en digital transformation af økonomifunktionen? Så har vi en spændende stilling til dig som Finance Assistant hos 7N A/S.

7N A/S servicerer offentlige og store private virksomheder i hele verden med at sammensætte high-performance IT-projekt teams til at løse komplekse IT-behov, som er kritiske for driften. Professionalisme, service og respekt er grundlæggende værdier hos 7N A/S. Virksomheden har domicil i lækre og lyse lokaler på Østerbro, tæt på Lyngby motorvej, samt Ryparken og Emdrup station. 

Du bliver en del af et dynamisk økonomiteam bestående af en økonomidirektør, økonomichef, controller og fire medarbejdere. Vi er en afdeling med et stærkt fællesskab, hvor dialog og samarbejde vægtes højt. Vores gode kollega, som er kommet tilbage fra barsel, har søgt nye udfordringer tættere på sin bopæl og derfor har vi nu en ledig stilling som Finance Assistant.

Om stillingen
Du tilbydes en spændende og udviklende stilling, som du kan være med til at præge. Ligeledes får du en stor grad af selvstændighed, medindflydelse i stillingen samt rigtig gode muligheder for faglig og personlig udvikling. I rollen som Finance Assistant får du en bred kontaktflade til IT-konsulenter, salgsorganisationen og kunder.

Med reference til økonomichefen og i samarbejde med dine kolleger i økonomiafdelingen vil dine arbejdsopgaver bl.a. være: 

  • Fakturering af kunder
  • Bogføring af kreditorfakturaer via Document Capture
  • Rejseafregninger/udlæg via Expense Management
  • Diverse afstemninger
  • Betalinger
  • Finansbogføring
  • Anlægskartotek
  • Bogføring af vores nordiske datterselskaber
  • Deltagelse ved måneds- og årsafslutning 
  • Deltagelse ved budgetlægning 
  • Ad hoc-opgaver 

Din profil 
Du har et stort service-gen, er imødekommende, udadvendt, nysgerrig og opsøgende. Du arbejder struktureret og selvstændigt, men nyder også at være en del af et team, som arbejder for fælles mål. Det ligger naturligt for dig at bidrage til vidensdeling og sparring med dine kolleger samt byde ind med forslag til forbedring af processer. Du er frisk på nye teknologier og finder løsninger, når du støder på udfordringer. Som person er du positiv, med et stort drive og gode samarbejdsevner.   

Mere om dig:
  • Du er regnskabsuddannet efterfulgt af min. 3-5 års erfaring med relevante faglige opgaver indenfor regnskab og økonomi gerne fra en international virksomhed
  • Du har styr på debet/kredit og har god regnskabsforståelse
  • Du har erfaring med et eller flere ERP-systemer. Kendskab til Business Central/Navision vil være en fordel.
  • Daglig bruger i Excel
  • Du kan kommunikere på engelsk skriftligt og mundtligt

Virksomheden tilbyder dig
  • En attraktiv stilling, hvor du bliver en del af en international virksomhed
  • En arbejdsplads med et godt arbejdsmiljø og uformel omgangstone som følge af en flad organisation
  • Fleksibel arbejdstid
  • Mulighed for at arbejde hjemmefra
  • Pensionsordning og sundhedsforsikring
  • Lækker kantineordning
  • Personaleforening
  • Fredagsbar samt diverse sociale arrangementer
  • 5 feriefridage

Ansøgningsproces
Er du interesseret i stillingen, så søg jobbet ved at sende dit CV til os på linket herunder. Du opfordres til at søge hurtigst muligt, da vi behandler ansøgningerne løbende. Vi glæder os til at høre fra dig.

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Senior HR- og rekrutteringskonsulent Corinne Frey (+45 30 700 666) hos Accountor Danmark, som varetager rekrutteringen for 7N.

Se også video'en med Mille Diuman Andersen, Finance Assistant hos 7N.  Her får du et rigtig godt indblik i stillingen, hverdagen og virksomheden

Kort om 7N
Virksomheden har over 30 års erfaring på markedet og er repræsenteret i 9 lande. 7N A/S er i rivende vækst – virksomheden har en flad organisationsstruktur i et miljø som er innovativt, hvor alle er drevet af lysten til at gøre en forskel. Fordelt mellem kontoret på Østerbro og i Århus er ansat omkring 85 medarbejdere, som alle er med til at bidrage til virksomhedens fortsatte udvikling og fortsatte vækst. En gensidig fleksibilitet, respekt og positiv indstilling er nøglen til succes og et godt arbejdsmiljø. Du kan finde yderligere informationer på www.7n.com
 


 

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Ballerup Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Accountor, Herlev Hovedgade 195, 2730 Herlev

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 13-10-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://accountor.emply.net/recruitment/vacancyApply.aspx?publishingId=8cd7ce05-c0e8-4448-b333-46ef211dcb9e

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5892621

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet